- Jesteś tu:
- Strona główna
- Regulamin Konkursu Facebook
Regulamin Konkursu Facebook
REGULAMIN KONKURSU
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Konkurs organizowany jest pod nazwą ROZDANIE(zwany dalej: Konkursem).
2. Organizatorem Konkursu jest Piotr Ciećkiewicz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą OPEN PROJECT, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP PL6591333764, REGON 180498428, pod adresem: Rzeszów, ul. Chmaja 6, 35-021 Rzeszów (zwany dalej: Organizatorem)
3.Nagrody w Konkursie ufundował Organizator.
4.Warunki uczestnictwa reguluje niniejszy Regulamin (zwany dalej: Regulaminem).
5.Konkurs organizowany jest w dniach 22.03.2022 – 24.03.2022.
6.Konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, grą, której wynik zależy od przypadku, ani żadną inną formą przewidzianą przepisami ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych (Dz. U. z 2009 r. nr 2001 poz. 1540 ze zm.).
7.Konkurs nie jest sponsorowany, wspierany ani w żaden sposób powiązany z serwisem Instagram. Instagram jest znakiem towarowym zastrzeżonym przez Facebook Ireland Ltd. Użycie znaku towarowego następuje zgodnie z zapisami regulaminu oraz z zasadami korzystania z serwisu Instagram.
§ 2 WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE
1.Uczestnikiem może być osoba pełnoletnia mająca pełną zdolność do czynności prawnych posiadająca aktywny, prawdziwy i publiczny profil w serwisie Instagram(zwana dalej: Uczestnikiem), która zapoznała się z Regulaminem.
2.Uczestnik we własnym zakresie zobowiązany jest zapewnić sobie dostęp do sieci Internet wraz z urządzeniem końcowym umożliwiającym korzystanie z niej.
3.W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora, osoby współpracujące z Organizatorem na podstawie umów cywilnoprawnych (w szczególności umowy zlecenia i umowy o dzieło) a także osoby pozostające w stosunku pokrewieństwa do drugiego stopnia oraz w stosunku powinowactwa z Organizatorem oraz osobami wyżej wymienionymi.
§ 3 ZASADY KONKURSU
1.Nad prawidłowością przeprowadzenia Konkursu czuwać będzie Komisja Konkursowa składająca się z osób wyznaczonych przez Organizatora.
2.Zadaniem konkursowym Uczestnika będzie polubienie i udostępnienie w instastory posta konkursowego, obserwacja profilu sklepu Organizatora www.strefaurody.pl oraz profilu marki Makeup Revolution Polska, a także umieszczenie komentarza pod konkursowym postem. Uczestnik zamieszczając zdjęcie lub filmik oświadcza, że przysługują mu prawa autorskie do nich i prawa te nie są obciążone prawami osób trzecich oraz jest uprawniony do rozporządzania nimi w zakresie niezbędnym do zgłoszenia ich w Konkursie a także posiada zgodę na publikacje utrwalonych na nich wizerunków osób. W przypadku, gdy Uczestnik nie ma prawa do
3.rozporządzania prawami autorskimi a osoby trzecie wystąpią ze związanym z nimi roszczeniami Uczestnik zwolni od nich (roszczeń osób trzecich) Organizatora.
4.Zadania konkursowe zamieszczone przez Uczestników nie mogą zawierać treści obraźliwych, nieprzyzwoitych, wulgarnych, obrażających uczucia religijne, propagujące przemoc, naruszających normy prawne i moralne oraz powinny być zgodne z regulaminem serwisu Instagram.
5.Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia zadań konkursowych zawierających treści, o których mowa w punkcie poprzednim oraz niezgodnych z zapisami niniejszego regulaminu.
6. Uczestnik ma prawo zamieszczenia więcej niż jednego zadania konkursowego.
7.Zgłoszenie Uczestnika następuje z chwilą polubienia, udostępnienia oraz obserwacji profilu sklepu Organizatora www.strefaurody.pl w serwisie Instagram oraz umieszczenie komentarza pod konkursowym postem.
8.Zgłoszone zadania konkursowe będą rozpatrywane w następujących kategoriach: oryginalności, kreatywności oraz nakładu pracy, jaki Uczestnik włoży w przygotowanie zadania konkursowego.
9.Ostatecznego wyboru nagrodzonych prac dokona Komisja Konkursowa do dnia 25.03.2022. Dane profilu laureatów zostaną opublikowane na profilu Organizatora w serwisie Instagram pod postem konkursowym.
10.Organizator nie ma obowiązku informowania osób, które nie zdobyły żadnej nagrody o tym fakcie.
11.Ostatecznego wyboru nagrodzonych prac dokona Komisja Konkursowa do dnia 25.03.2022. Dane profilu laureatów zostaną opublikowane na profilu Organizatora w serwisie Instagram pod postem konkursowym.
12.Organizator nie ma obowiązku informowania osób, które nie zdobyły żadnej nagrody o tym fakcie.
§ 4 NAGRODY
1.Nagrodą w Konkursie są 3 boxy kosmetyczne marki Makeup Revoolution.
2.Uczestnik nie ma możliwości wymiany nagrody na inną ani na równowartość w środkach pieniężnych.
3.Nagroda zostanie przesłana Uczestnikowi za pomocą transportu kurierskiego.
§ 5 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH i PRAWA AUTORSKIE
1.Administratorem danych osobowych Uczestników jest Piotr Ciećkiewicz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą OPEN PROJECT, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP PL6591333764, REGON 180498428, pod adresem: Rzeszów, ul. Chmaja 6, 35-021 Rzeszów.
2.Dane osobowe pozyskane w związku z uczestnictwem w Konkursie będą przetwarzane w celu realizacji i obsługi Konkursu w szczególności do:
a) podjęcia działań koniecznych do przeprowadzenia Konkursu (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
b) wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
c)w celu rozpatrywania ewentualnych roszczeń związanych z realizacją Konkursu (zgodnie z art. 6 ust 1 lit. c oraz art. 6 ust 1 lit. f RODO);
d)w celu dokonywania analiz i sporządzania statystyk co jest uzasadnione art. 6. ust 1 lit f RODO;
e) w celu realizacji obowiązków podatkowych i księgowych (zgodnie z art. 6. ust 1 lit c RODO);
3.Pozyskane od Uczestników dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Organizatora podwykonawcom oraz osobom współpracującym z Organizatorem na podstawie umów cywilnoprawnych w celu przeprowadzenia Konkursu, wykonywania analiz i sporządzania statystyk. Dane mogą być także udostępnione organom lub podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np. sądom, organom ścigania lub instytucjom państwowym, gdy wystąpią z żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną.
4.Dane Uczestników nie będą przekazane do państw trzecich.
5.Dane przechowywane są przez okres obowiązywania Konkursu oraz po jego zakończeniu przez okres niezbędny w celu:
a) dochodzenia roszczeń związanych z zawartą umową do czasu przedawnienia;
b)realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa w szczególności podatkowych i rachunkowych przez okres wymagany na podstawie w/w przepisów;
6.W związku z posiadaniem i przetwarzaniem danych osobowych Uczestnikowi przysługuje:
c)prawo dostępu do danych osobowych;
d)prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych ze względu na szczególną sytuację, w przypadkach, kiedy przetwarzamy dane na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit f RODO);
e)prawo żądania sprostowania danych osobowych;
f)prawo żądania usunięcia danych osobowych. Żądanie to dotyczy danych, które nie są przechowywane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
g)prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
h) prawo do przenoszenia danych osobowych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo otrzymać w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie, nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe jej dotyczące, które dostarczyła administratorowi;
i)prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (adres: Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
7.W przypadku pytań oraz we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Uczestnik może się kontaktować z Organizatorem pod adresem: ul. Chmaja 6, 35-021 Rzeszów lub pod adresem e-mailowym: serwis@strefaurody.pl
8.Uczestnik wyraża zgodę na przesyłanie przez Organizatora wiadomości prywatnych za pomocą serwisu Instagram. Z chwilą zgłoszenia do Konkursu Uczestnik udziela Organizatorowi nieodpłatnej i nieograniczonej czasowo i terytorialnie licencji na publiczne udostępnianie zadania konkursowego przez Organizatora oraz jego partnerów - z prawem sublicencji - na stronie internetowej Organizatora, na profilach społecznościowych Organizatora, w materiałach promocyjnych publikowanych w Internecie oraz w formie papierowej na potrzeby realizacji i promocji Konkursu, jak również na wszystkie czynności konieczne dla udostępnienia zdjęcia i realizacji Konkursu, w tym w szczególności wprowadzania do sieci komputerowych, Internetu, wielokrotne utrwalanie i zwielokrotnianie zadania konkursowego każdą techniką, przesyłanie zadania konkursowego innym podmiotom współpracującym w jakiejkolwiek formie i jakikolwiek sposób oraz na przygotowywanie na swoje potrzeby, w szczególności na obróbkę redakcyjną i komputerową.
§ 6 REKLAMACJE
1.Organizator dołoży wszelkich starań nad prawidłowością przeprowadzenia Konkursu.
2.Uczestnik ma możliwość złożenia reklamacji w sprawach związanych z Konkursem przesyłając ją na adres serwis@strefaurody.pl do 7 dni od daty ogłoszenia zwycięzców. Zgłoszenie powinno zawierać opis zgłaszanych problemów oraz adres mailowy, na który Organizator ma przesłać Uczestnikowi odpowiedź.
3.Organizator zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia i przesłania odpowiedzi na adres mailowy wskazany przez Uczestnika.
§ 7 POSTANOWENIA KOŃCOWE
1.Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z Konkursu Uczestnika naruszającego zapisy Regulaminu na każdym etapie Konkursu.
2.Regulamin dostępny jest na stronie internetowej sklepu strefaurody.pl.
3.Dokonanie zgłoszenie konkursowego jest równoznaczne z akceptacją przez Uczestnika niniejszego Regulaminu.
4.Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne powstałe w trakcie przesyłania zadań konkursowych.
5.Niniejszy Konkurs nie jest w żaden sposób organizowany, sponsorowany, przeprowadzany ani popierany przez serwis Instagram ani z nim związany.
6.Podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za przeprowadzenie Konkursu jest Organizator, a Uczestnicy wyrażają zgodę na zwolnienie serwisu Instagram z odpowiedzialności mogącej powstać w związku z organizowaniem Konkursu.
7.W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowania przepisy prawa Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności Kodeksu Cywilnego.